wtorek, 21 kwietnia 2015

Warszawka z Zuzia

  Cześć! To znów ja! Jestem zachwycona tym, że ktoś interesuje się moim blogiem. To już 7,000 wyświetleń!! Bardzo wam dziękuję. To naprawdę wielka motywacja do dalszej pracy oraz wiele, wiele uśmiechu od was dla mnie. Dziękuję wam też za miłe komentarze i mam nadzieję, że dalej będziecie mnie wspierać. :)
  Przejdę może już do notki. Dziś byłam w Warszawie z koleżanką harcerką - Zuzią. Zrobiłyśmy super zakupy (oczywiście ja kupiłam więcej bo trochę wyrosłam ze starych rzeczy), pośmiałyśmy się, porobiłyśmy zdjęcia, zjadłyśmy KFC, widziałyśmy jak policja zgarniała młode złodziejki. :) Dzień minął mi przyjemnie. Po powrocie do Otwocka siedziałam w domku i sprzątałam. Poprawiłam bluzę Asi bo sprały się jej napisy. Pojadłam zupki ogórkowej i chyba tyle. Jak w każdej notce przejdę już do zdjęć bo nie chcę niepotrzebnie was nudzić. 











Przepraszam za wygląd crop top'u nie leżał on na moim ciele, tylko na nierównym kocu.
Spodnie - H&M
Crop top - H&M 
Bluzka w paski - New Look
Żel do rąk (Crisp Golden Pear PIEKNE) - Bath & Body Works
Reeboki - Jak sama nazwa wskazuje.

  Myślę, że to już koniec tego postu. Jak zawsze zapraszam was do klikania w linki, które znajdują się po prawej stronie. Założyłam Fan Page na facebook'u (  https://www.facebook.com/bloghouseofsecret ) lajkucie go jeśli ciekawi was co robię lub moja osoba czy cokolwiek. Do usłyszenia Małpeczki :*

18 komentarzy:

  1. Ładna małpeczka ;)
    Obsy zawsze odwzajemniam Modna40

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji tutaj -> http://amelia2julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczną figurę! Uwielbiam crop topy *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny buty! Blog cały na wielki PLUS! OBSERWUJE! :) I zapraszam tu :

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA. Gratuluję! Będzie mi miło, jeżli odpwiesz na nominację :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzieć złodziejki to niecodzienne :D Hahah, musiało być fajnie!
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No było mega fajnie! A te złodziejki... Po prostu jedna wielka wiocha naprawdę.

      Usuń
  7. śliczne spodnie
    http://julie-s-world.blogspot.com/2015/05/koncert-dawida-kwiatkowskiego-pop.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się badzo podobają! Są mega wygodne! :)

      Usuń
  8. Kocham Warszawę! <3
    Fajne zdjęcia, śliczne spodnie! :)
    Co do Twojego pytania na moim blogu odnośnie współpracy z Sheinside: Kolaż robisz z rzeczy, które Ci się podobają, a potem gdy już im go wyślesz ponownie każą Ci wybrać rzecz jaką byś chciała :)
    Może być jakaś z kolażu, ale może też zupełnie inna.
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź, ale i tak muszę poczekać.. Co najmniej 500 obs lub 50k wyswietlen :/ + dziękuje Ci :*

      Usuń
  9. Super zdjęcia ♥

    http://sisters-of-the-case.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń