wtorek, 9 grudnia 2014

Zaczynamy

   W dzisiejszym poście chciałam was powitać na moim blogu, który mam nadzieję, że się wam spodoba. Miłego czytania:))).
    Zacznę może od przedstawienia się. Mam na imię Angelika, mam 14 lat, mieszkam w okolicach Warszawy. Interesuję się sportem, fotografią, rysunkiem, śpiewem, aktorstwem, zwierzętami, harcerstwem, pomaganiem innym, wolontariatem. Każdą z tych rzeczy może opiszę. Uwielbiam sporty. Wszystkie, dosłownie. Lubię fotografować. Robię zdjęcia do kroniki klasowej, lub dla siebie samej. Najbardziej lubię rysować kreskówki oraz malować po koszulkach. Chciałabym kiedyś je sprzedawać. Także, jak ktoś chce koszulkę robioną własnoręcznie z postacią z kreskówki zapraszam tu ---> angelika.siejka1@gmail.com cena zależy od czasu, pracy i materiałów :). Jestem aktorką w amatorskim teatrze u mnie w mieście im. Stefana Jaracza. Chodzę na różne castingi choć jest ich mało :(. Kocham zwierzęta. Mam 2 psy. Yorka i Labradora. Miałam kiedyś rybki, chomika. Uratowałam przed śmiercią małego kurczaczka, wiem brzmi to głupio ale tak było i dało mi to dużą satysfakcję. Jestem harcerką od lutego tego roku. Chodzę do 8 DHS im. Jana Piwnika Majora Ponurego oraz jestem przyboczną w 8 DH Szara Łatka. Kocham, uwielbiam patrzeć jak inni się uśmiechają. Dlatego im pomagam. One smile It Made My Day :). Jestem wolontariuszką od 6 klasy podstawówki czyli 3 lata. Nie będę już przynudzać macie kilka moich zdjęć. Fot. Julia Trzaskowska. Blog Julki --->  http://petitcadre.blogspot.com/



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz